Cum să torturezi un bărbat. Ghid practic

Mai înainte de toate aş vrea să explic pe înţelesul tuturor că şi bărbaţii sînt totuşi fiinţe. În ciuda aparenţelor, au sentimente, trăiri interioare, ba chiar s-a dovedit ştiinţific că pot avea şi experienţe asemănătoare empatiei. Studiile de laborator efectuate pe subiecţi aleşi din toate păturile sociale indică o oarecare înrudire cu femeile, deşi datele exacte în favoarea acestei teorii sînt în anumite locuri confuze. De aceea recomand multă precauţie şi chiar respect pentru obiectul pe care-l alegeţi pentru a experimenta ceea ce voi descrie mai jos.

Recomand să întrebaţi mai întâi subiectul implicat dacă suferă de vreo slăbiciune a inimii, greutăţi de respiraţie, tensiune mare, gânduri nefireşti, ori crede în lucruri care nu sînt reale, dacă vede şi aude lucruri care nu există. Problemele de sănătate fizică vă vor mâna spre moderaţie, iar cele de natură psihică spre excese. Mai ales atenţie dacă este supraponderal. Tot din studiile efectuate rezultă că masculii umani au o sensibilitate a pielii asemănătoare cu rudele lor mai evoluate, femeile, şi că reacţionează aproape identic la stimuli precum frigul sau căldura, ori atingerea pielii. Deci nu vă jucaţi cu focul. Un bărbat mort e o victimă mai puţin.

Este nevoie de sinceritate, respect, spirit de răspundere, stil, da, chiar şi stil, pentru că poate dinafară nu arată bine ceea ce faceţi, dar în sine lucrurile se simt minunat, şi trebuie să vă abţineţi de la comentarii vulgare sau prosteşti, dar nu în ultimul rând este cerută multă tandreţe. Da, tandreţe. Trebuie să simţiţi o profundă legătură cu persoana torturată, să aveţi sentimente delicate şi profunde, să simţiţi o infinită afecţiune pentru el, iar asta să fie ceea ce vă pune cu adevărat în mişcare.

a) Palme peste faţă. Aici trebuie să aveţi grijă să nu-i ardeţi o labă peste ureche din greşeală să-i spargeţi timpanul. Ori să-i rupeţi nasul. Sau să-i scoateţi ochii. Nici dinţii din gură. Foarte importantă aici este totuşi protecţia ochilor, pentru că folosesc la percepţia vizuală. Dezavantajul de a nu a poseda doi ochi în cap este evident pentru toată lumea. Neapărat doi, căci la mamiferele bipede, procesul de evoluţie a decis că doi sînt ceruţi pentru supravieţuire. Acest tratament este recomandat la orice oră din zi, înainte de serviciu, după serviciu, în timpului serviciului, în vizite la prieteni, la cinema, la petreceri, la teatru, practic oriunde.

b) Bătaia cu bătătorul de covoare. Bun, veţi spune că nu mai există aşa ceva. Să daţi în el cu aspiratorul nu e recomandabil. Luaţi un ciomag, o bâtă, făcăleţul, o bucată de lemn, o nuia, o prăjină, ce vreţi. În zona pieptului aceste lovituri trebuiesc aplicate cu grijă. Dacă obiectul pe care-l folosiţi cântăreşte mult, există pericolul să-i rupeţi coastele. Rinichii trebuie evitaţi, de asemenea testiculele, deşi puteţi să-i ardeţi lovituri cu palma peste ele. Totuşi nu vă repeziţi în ele cu ciomagul. Reprezintă o zonă delicată. Procedura este de recomandat să aibă loc în privat, ca să evitaţi efectele legii.

c) Umilirea. Scopul urmărit aici este reducerea bărbatului la ceva mic, murdar, urât, inferior, un animal sau mai degrabă un obiect. Deci asemănător rolului femeii în societatea actuală. Umilirea, batjocorirea trebuie să fie echivalentul psihic al durerilor fizice, deşi e neplăcut, pentru că în comparaţie cu situaţia când vedeţi cu ochii dumneavoastră vânătăile şi sângele în cazul loviturilor aplicate corpului, efectele cuvintelor nu le puteţi vedea cu ochiul liber şi atunci nu ştiţi cât de departe puteţi merge sau nu. De aceea recomand măsură pentru că unii pot suferi răni serioase psihice şi ar putea să nu-şi mai revină niciodată. Ceea ce nu mai e amuzant. De ce să dai în cineva care e deja la pământ? Avantajos ar fi că asta nu lasă cicatrice, iar încărcătura sexuală e mare. De exemplu, pe lângă tratamentul pur verbal, îl puteţi pune să poarte haine de femeie, să spele podelele cu limba, să gătească dezbrăcat (mai ales dacă lucrează cu ulei încins, satisfacţiile ar putea fi mari). Ideea este să înţeleagă că există exclusiv doar pentru a fi folosit pentru satisfacerea nevoilor persoanei dominante, aceea fiind dumneavoastră.

Semne că ceea ce faceţi a luat-o pe un drum greşit sau că trebuie să vă opriţi:

1. Nu mai are putere să ţipe
2. Vă spune „mama o făcea mai bine”
3. Nu se mai ridică de pe jos

Ca să fie clar programul zilei, şi să se petreacă totul de comun acord cu tot respectul cuvenit, daţi-i în fiecare dimineaţă să completeze acest formular:

This entry was posted in BDSM.

34 comments on “Cum să torturezi un bărbat. Ghid practic

  1. ursuletul says:

    Buna , esti o fata dominatoare ? Din cate am citit in acest articol:P

  2. Se spune “Sinteti o doamna dominatoare?” Si credeam ca se intelege din textul meu ca sint scriitoare.

  3. ursuletul says:

    Nu va suparati ca va atrag atentia , dar dupa noile reglementari nu se mai scrie cu ,, î ” la mijlocul cuvantului ! Ca scriitoare, ar trebui sa va adaptati🙂

  4. Asa da. Pai, se poate? De cind vorbeste un sclav cu Doamna sa la per tu?! Si s-avem pardon dar de cind sint scriitorii niste adaptati? Cind voi aparea cu textul acesta in manualul de lb. rom., promit sa scriu nu numai cu â dar si cu “sunt”” in loc de sint

  5. ursuletul says:

    Eu nu sunt sclav doamna , nu am incheiat de comun acord un contract de genul in care eu va dau acordul sa fiti stapana mea😀 ( Sper ca nu va suparati ca dezbatem pe aceasta tema)

  6. nu am stiut daca are sens sa mai aprob comentariul, aici nu se primesc comentarii decit de la sclavi blinzi

  7. ursuletul says:

    Daca este vorba despre asa ceva , cred ca va dati seama , ca poate NU intamplator m-am oprit asupra acestei sectiuni:D . Cautam evident pe internet din curiozitate , legat de tema articolului de mai sus:D . O mica inclinatie , sau poate o curiozitate sau nu stiu cum sa-i spun … totusi ar exista din partea mea… As fi curios cel putin ,,sa testez” pe pielea mea ( o sedinta , poate si mai multe daca mai pot ) , de ballbusting🙂 . Am urmarit nenumarate clip-uri cu aceasta tematica . Sunt barbati care am vazut ca rezista cu brio cateva minute bune … Eu oare as rezista ?

  8. draga ursuletule, eu sint specializata in ballbusting doar din cuvinte, dar eu cred ca acolo undeva in lumea mare, exista cineva care vrea in mod sigur sa puna in practica asta in viata reala

  9. Draga Ursuletule, tin sa te anunt ca dupa ce m-am gindit mai bine, mi-am dat seama ca ar fi mai crestineste sa nu imi abandonez un seaman la ananghie si sa te ajut. Deci daca tu doresti cu adevarat sa-ti satisfaci curiozitatea, eu ma arat dornica sa-mi pun in aplicare cunostiintele teoretice. Dar inainte de asta, ca sa fie o treaba pe de-antregul profesionala, te rog trimite-mi dimensiunea si greutatea exacte, ca eu sa pot calcula forta de impact, frecventa necesare ca toata treaba sa dureze cu adevarat citeva minute, darn u in ultimul rind ca totul sa se petreaca in conditii de siguranta maxima din punct de vedere medical (ca sa existe eventual si o a doua oara).

  10. ursuletul says:

    Greutatea mea 64 kg , inaltimea 1.74 cm …. Dimensiunea 20 cm ( ajunge pana la buric😛 )

  11. Datele trimise sint irelevante. BALL-BUSTING!

  12. mr. chocolate says:

    :)) penultima postare a fost precum răspunsul “gheorghe” la întrebarea “câţi ani aveţi?”.
    mă iertaţi că intervin în discuţie, dar mă simt, un pic, gelos.

  13. Va rog sa nu va certati, eu sint pacifista din fire. Alin, iti scriu alt text.

  14. Oricum, eu zic ca m-as putea descurca cu pina la 5 sclavi(deci e loc pentru amindoi), mai mult ar fi prea solicitant pentru mine. Va pot trimite contractele imediat ce le termin.

  15. ursuletul says:

    Datele mele stimata doamna Simona , nu au fost in regula ?

  16. Nici nu le-am luat in serios, toata lumea are pe internet 1.74, 64, 20, chiar si eu. Nu se refereau la obiectul de interes, care in cazul nostru era altul.

  17. ursuletul says:

    Ma credeti , sau nu , atatea kg am si aceea imi este inaltimea … sunt mai plinut decand ma stiu … Nu va ganditi ca as fii vre-un baiat din revista. Spuneti dumneavoastra ce date ar trebui sa mai adaug , si le adaug , nu-i nicio problema.

  18. eu n-as zice asta in locul tau, am in minte niste reviste care cred c-ar fi interesate… avind in vedere “inaltimile”

  19. totusi eu zic, ursuletule, ca esti la adresa gresita aici, s&m ca devotat unei stapine e pentru barbatii care nu pot face altceva cu o femeie decit sa ia bataie de la ea

  20. ursuletul says:

    Ok , sa inteleg ca ma respingi din toate punctele de vedere … inclusiv la nivel conversational pe aceasta tema ?

  21. unde sint greselile gramaticale de data asta? nu, eu nu resping pe nimeni. dar nici nu accept

  22. si unde e politetea, hallo?! se vorbeste cu dumneavoastra pe acest blog

  23. Adrian says:

    Nici nu stiam de ballbusting pana azi. In orice caz nu vreau sa aflu mai multe detalii, deja mi se pare dureros. Hey, Simona, s-ar putea sa te ia lumea in serios cu “doamna dominatoare”🙂

  24. da, tocmai am intrat ca sa ascund acest post, acum caut butonul

  25. nu stiu cum se poate trece pe “privat”, iar de ster eu nu-l sterg, dar din acest moment nu mai raspund la comentarii la acest text🙂

  26. ursuletul says:

    Este frumos si elegant sa raspundeti daca aveti placerea pe oricare subiect . Sunt de parere ca nu trebuie sa ne ascundem , chiar daca avem si o alta latura ascunsa a sexualitatii , care ne atrage ! Poate ca sunt eu prea tanar avand deabi 23 ani , de aceea ma gandesc ca se produc mici fisuri in conversatiile noastre …Oare ?

  27. in orice caz, sint mai degraba domina decit pedofila, cred ca discutiile despre ballbusting sint mai potrivite sa le duci cu fiul meu, draga ursuletule. poate nu in termenii astia, dar stiu ca la el la scoala isi mai trag unul altuia suturi din cind in cind

  28. ursuletul says:

    Stimata doamna , nu aveti cum sa fiti pedofila , fiindca am peste 18 ani … Eu de la dvs nu cer nimic , decat conversatii legate de aceasta tema … Poate o sa spuneti ca mai sunt oameni de acest gen ; insa poate stiti ca sunt foarte putini , si tot la fel de putini vorbesc cu oamenii din publicul larg . Cu fiul dumneavoastra nu am cum sa vorbesc doamna. Sper ca nu v-ati suparat pe mine pentru ceea ce am spus .

  29. natalia says:

    Eu am citit amuzata acest articol si, sincer, nu l-am luat in serios ca pe ceva ce as practica. Si apoi, a intra in posesia unor informatii scrise nu presupune a si practica ceea ce afli in context.

  30. Domnul Ursulet a inteles la fel de bine ca este doar literatura. Daca ma apuc sa scriu un roman cu crime, astept sa mi se ceara sfaturi cum sa ucizi fara sa lasi urme.

  31. ingerul says:

    Doamna Simona, as vrea sa va intreb, daca acele scene de ballbusting de pe net sunt reale ? ( daca stapana loveste chiar atat de tare/ sau strange, asa cum se percepe vizual). Daca da, cum rezista sclavul de nu lesina…? Nu poate sa ramana fara mostenitori?

  32. Credeam ca ingerii se ocupa cu alte lucruri.

  33. ingerul says:

    Eu sunt inger cu coarne🙂 . Imi poti raspunde pls la intrebarea de mai sus ?

  34. Nu stiu la ce video-uri te-ai uitat, eu nu am vazut decit un singur video pe care mi l-a trimis unul pe aici, ca eu nu stau s ama uit. Dar daca le vezi filmate sint reale.🙂 Daca ai poze, s-a intimplat. Daca nu, nu.😛

Leave a Reply

