dog lady suicide

Curând fac patruzeci de ani, mai în august, aşa, ceea ce n-ar fi nimic deosebit, toată lumea face 40 la un moment dat, dar partea absurdă, de neînţeles, de neimaginat, este că mă simt mai tânără şi mai fericită ca niciodată. Poate că sufăr de sindromul Benjamin Button şi merg înapoi măcar psihologic, însă mă simt mai uşoară ca niciodată. De aceea spun că de-abia aştept să împlinesc 60. Cu multă imaginaţie aş putea pune cap la cap o imagine idilică despre cum ar putea fi să ai 60. Idilică a la mine, stilul meu, nu kitschoasă, nu siropoasă, nu maniacală. Fără culori stridente, fără norişori, fără curcubee pompoase, fără cuvinte mari şi fără nimic din imaginarul isteric asociat cu fericirea de către unii.  Mai degrabă banalitate, austeritate şi linişte deplină. Aşa că presupun că la 60 nu îmi voi mai dori absolut nimic de la nimeni sau de la lumea înconjurătoare şi voi fi fericită cu acest mare, uriaş, disproporţionat nimic. Voi fi recunoscătoare: ha, nu mi-a întâmplat nimic de un an! Ce fericire! De un an de zile nu-mi mai doresc nimic! De o mulţime de timp nu m-a mai tulburat absolut nimic, n-a mai răzbătut până la mine absolut  nimic astfel că am putut exista, respira, gândi şi simţi. Ce o să fie la 80 nici măcar nu pot pretinde să pot şti, sînt convinsă că inimaginabilul pe pământ.  Presupun că o să zâmbesc de dimineaţa până seara, nu o să mai scot un cuvânt niciodată şi voi trăi undeva retrasă unde să nu întâlnesc pe absolut nimeni împreună cu multele mele pisici şi căţeii mei şi eventual o crescătorie de porumbei dacă toate animale astea nu se vor apuca să slujească lanţul trofic şi vor ceda utopiei de la mine din minte.

6 comments on “dog lady suicide

  1. La multi ani! Ce importanta are varsta daca te simti bine si fericita in pielea ta?

  2. adrian says:

    Așa simt eu de la 30 incoace. Îi un sentiment de eliberare pe care începi să-l simți încet, încet. E ca și cum te naști din nou, de data asta adult și… dintr-o dată lumea capătă un alt sens. Lucruri absolut minunate se deschid în fața ochilor adormiți: o floare, o adiere de vânt, un râs de copil. Viața asta scurtă, dacă avem norocul s-o trăim căt mai mult se desfășoară minunat dacă te lași cuprins de anumite întrebări: ce înseamna viața? Viața? Închide laptopul, stinge tv-ul, stinge lumina, ascultă! Ascultă! Zămbește. Nu uita să zămbești. Ești in viată. Deschide ochii în sus la nori și stele. Raportează-te la ele. Acum absolut orice crezi tu despre lume pălește in fața lor.

  3. Eliberare e bine spus.

  4. ursuletul says:

    La Multi Ani doamna Simona ! Multa sanatate va doresc si numai bine !

  5. Multumesc. Patstrez urarea dumitale, domnule Ursulet, pentru peste 2 saptamini.

Leave a Reply

