“iheartmoni”

“Monica P. se prezintă aşa pe facebook: Bună, sînt o fată cu picioarele pe pământ, 1,75, 60 kg, păr lung şi ochi albaştri, care ştie ce vrea de la viaţă şi sînt mult mai matură decât cei 15 ani pe care-i am, aşa că nu încerca să faci pe şmecherul cu mine, că nu îţi merge. Numele meu este Monica, dar spune-mi Moni, sau Mon, sau Vulpiţa, cum mă numesc prietenii. Iubesc muzica (cânt cu fiecare ocazie pe care o am, la petrecerile de familie, la aniversări, la onomastici şi toată lumea este entuziasmată de talentul meu), iubesc filmul, moda (cheltuiesc o grămadă de bani pe haine şi îmi place să mă ţin la curent cu tot ce e nou), ador să citesc (sper să scriu în curând o carte), dar mai ales să scriu pe blog şi sper ca într-o zi să ajung o actriţă faimoasă.” http://atelier.liternet.ro/articol/12283/Simona-Cratel/iheartmoni.html

Leave a Reply

