Cum îmi voi petrece ziua de 12.12.12

Având în vedere că opt civilizaţii diferite au prezis că în această zi va avea loc sfârşitul lumii – nu, nu glumesc, am văzut eu la TV un documentar serios – cea mai fermă pe poziţie fiind civilizaţia maiaşă, apoi nu ştiu ce filosof sau om de ştiinţă ori matematician, nu mai ştiu exact ce era el, că mai aţipeam din când în când, care se droga ca să-şi expandeze conştiinţa (cel mai sigur mijloc să iei contact şi cu extratereştrii, de altfel, extratereştrii care şi ei îţi vor da avertismente serioase pe subiectul ăsta) şi care calculase habar n-am ce, dar desenase un grafic care demonstra cumva că s-a terminat cu noi, deşi în opinia mea erau doar nişte linii colorate pe o planşă, dar mă rog, apoi nu ştiu ce civilizaţie chineză… în fine, de ce să mint, n-am rezistat până la sfârşit. Continuare…

This entry was posted in proză.

Leave a Reply

