Săptămâna trecută

Un interviu pe care mi l-a luat domnul Marius Dobrin, cu mențiunea că greșeala din titlu nu îmi aparține:

Marius Dobrin: Cuvântul sau imaginea? Într-o lume în care vizualul pare a acapara totul, cum e să perseverezi în a scrie?
Simona Cratel: Nu perseverez în a scrie, mai degrabă aş spune că nu am de ales. Asta îmi place să fac, deşi conceptul de „plăcut” e ceva foarte dubios în acest caz. Din asta îmi iau eu acea satisfacţie de care am nevoie ca să merg mai departe. Acel kick pe care alţii îl iau poate din droguri sau din sex sau din sporturi extreme. Este un punct culminant în viaţa mea personală când meşteresc la un mic text furios. Fac ceva ce nu pot şi de fiecare dată mă mir că am mai depăşit o graniţă personală. Caut încă un înlocuitor pentru asta. Dar ar însemna să încep să sar de pe clădiri sau vârful muntelui cu parapanta sau să mă arunc din avion fără paraşută ca să echivalez influxul de adrenalină.

Continuareahttp://revistacultura.ro/nou/2014/03/a-hotara-asupra-propriei-vieti-este-o-idee-nebuneasca-pentru-cei-mai-multi/

Iar la LiterNet: http://atelier.liternet.ro/articol/14253/Simona-Cratel/O-poveste-simpla-cu-Corina.html