Cum m-a blocat un troll

M-a pus dracu‘ şi i-am dat add în prieteni unuia la întâmplare şi cum i-am văzut postările, mi-am zis, aoleu, să vezi ce-o să mă mai înjur cu ăsta. Şi aşa a fost. Bărbat frumos, sau nu ştiu, păreau poze mai vechi şi în singura mai recentă, părea că s-a îngrăşat ca un porc. Nu avea nici 30. Avea nişte ochi albastru deschis, mai exact bleu pal, mari, exoftalmici şi păr negru. Era plin de tatuaje. Am avut vise erotice cu el nopţi la rândul. Mă uitat compulsiv la fotografiile lui gândindu-mă cum l-aş lega şi ce i-aş face, în câte feluri l-aş abuza. Sigur, din cauza diferenţei de vârstă nu se punea problema, dar măcar am vrut să îl văd în realitate. A fost pentru prima oară în atâţia ani de feisbuc când mi s-a întâmplat aşa ceva, să privesc pozele unui bărbat şi să rămân blocată de extaz, ca lovită cu parul în creştetul capului. Îmi place să fiu dezamăgită de interesele mele sexuale. Să mă uit la un bărbat şi să râd în sinea mea gândindu-mă la discrepanţele feisbuciene. Şi de acolo au început injuriile între noi doi, întrucât nu era capabil să îndruge măcar o propoziţie în limitele unui raport civilizat între oameni. Nu conta că sunt cu mult mai în vârstă de cât el. El n-avea respect pentru nimic. Dacă eu mă linitasem la fantezii, el punea în practică verbal abuzul.
Prima reacţie a mea a fost să mă simt rănită la tâmpeniile pe care mi le-a scris în privat. Prima noastră interacţiune a fost un cărat de pumni reciproc prin cuvinte. Pentru că încă mai aveam fantezii sexuale cu el, l-am rugat să se retragă din discuţie spunându-i că este ca un urs în magazinul de porţelanuri şi explicându-I cine sint eu şi de ce ar fi mai bine să ne lăsăm în pace unul pe altul. Pentru a evita alte răni inutile.
Cu atât mai puţin pentru femei avea respect omul nostru…! Era absolut convins de superioritatea bărbatului, iar asta o dovedea prin faptul că femeile sug pula, în timp ce un bărbat la fel de “prost” cară moloz pe şantier. O logică formidabilă. Mi-a mai zis unul mai demult că el nu consideră lumea urâtă pentru că femeile sug pula, iar eu i-am replicat că eu credeam că tocmai de-aia lumea e frumoasă. Sigur că am fost tentată să îi spun trollului meu că femeile alea salvează lumea sugând pula unor bărbaţi săraci, needucaţi, agresivi, rasişti, homofobi şi misogini, le indundă creierele cu hormonul stării de bine şi fac universul un loc mai bun. Cine ştie de câte omoruri, violuri şi vătămări corporale salvează omenirea acele femei. Pe când ăla care cară moloz dintr-un loc în altul, nu prea înţeleg ce mare aport are la binele general.
Se lăuda că este troll şi dădea exemple de câte block-uri şi-a primit. Aşa că eu acuma mă laud că am primit block de la el. Cum se simte să îţi iei block de la un troll? Fantastic. Să fii un troll mai bun decât trollul, este ceva, nu?
Şi aşa am ajuns la al doilea schimb de pumni şi de şuturi în mesaje private. Îmi spusese că el este un geniu, iar eu i-am explicat că să fii geniu înseamnă să fi adus un aport important la istoria omenirii. Să fi învăţat bine la şcoală nu este acelaşi lucru. Şi că e nasol să o ai mică şi să nu ai o viaţă sexuală împlinită, atunci da, urăşti femeile.
Tot ce îmi scria mă înfuria atât de tare şi mi se părea atât de inadmisibil şi prostesc, că i-aş fi spart capul. Ne-am tot abuzat unul pe altul pe mai departe, până eu l-am scos din prieteni, iar el mi-a scris că îmi dă block şi m-a clasificat drept ori nebună ori retardată. Dragă Matei, îţi răspund pe această cale, dacă acum mi-ai dat block şi nu mai pot să îţi scriu, sunt categoric nebună! De aia ne şi potrivim, plus că în mod clar amândoi avem nişte suflete fragile de mimoze. Vino înapoi! Te iubesc! Eşti muza mea!

 

Text publicat la: http://pravaliaculturala.ro/chibrituri-bengale_2016-2.html#1

 

One comment on “Cum m-a blocat un troll

  1. Florian Radulescu says:

    :)))) Superb !!! Muhaiaua asta de barbatel, este purtator ilegal de sex masculin ! Drept sa spun…ma bucur cand dai de specimene d-astea, pentru ca scrii bine. Mai ca sunt tentat sa-mi vopsesc parul negru antracit si sa ma umplu de tatuaje. Cu balacaritul o sa fie mai greu. Nu ca n-as sti…dar tu ESTI femeie. Prefer sa abuzez altfel.🙂

Leave a Reply

