De ce nu mă căsătoresc cu tine/ Warum ich dich nicht heirate

De ce nu mă căsătoresc cu tine

Nu mă căsătoresc cu tine pentru că nu este natural să fii căsătorit. Nu mă căsătoresc cu tine pentru că nu știi să fii căsătorit și mi-ai mânca ficații. Nu înțelegi că oamenii se ceartă, se împacă, stau certați ani de zile, uneori nu fac sex unul cu celălalt vreme lungă, nu se pot ierta, nu vor să se vadă, nu se mai suportă, nu se privesc în ochi, apoi cândva se întorc unul la celălalt. Cât nu locuiesc cu tine în aceeași casă, ești suportabil, dar dacă n-aș pleca de lângă tine douăzeci și patru de ore din douăzeci și patru, ne-am ucide unul pe altul. Pentru că tu ești un despot al iubirii, vrei absolutism, mă devorezi, nu-mi dai pace, mă înghiți cu totul. Crezi că iubirea este când două persoane se contopesc una în alta, intră una în alta și nu mai știu care, cum, cine și când, crezi că e dragoste când două persoane stau să se privească în ochi în fiecare secundă. Mă obosești peste măsură. Aproape zilnic îmi spui că nu sunt romantică, iar eu fierb când aud asta, iar tu îmi spui: lovește, și întorci obrazul. Cine ți-a mai sărutat tălpile? Iar eu lovesc, iar tu ești uimit că o fac. Nu mă căsătoresc cu tine pentru că te-ai înroșit de nervi în restaurant că a dat cineva mâna cu mine. Mi-ai spus că nu are voie să facă așa ceva, iar eu ți-am spus că asta e în cultura ta, la mine e jignitor să nu o facă. Nu mă căsătoresc cu tine pentru că nu sunt sinucigașă. Nu pentru că ești cu șaptesprezece ani mai mic ca mine. Cu toate acestea, te iubesc la nebunie.

Warum ich dich nicht heirate

Ich heirate dich nicht weil es nicht natürlich ist verheiratet zu sein. Ich heirate dich nicht weil du nicht weißt wie es ist verheiratet zu sein und du mich die ganze Zeit quälen würdest. Du kannst nicht verstehen dass die Menschen sich streiten, sich wieder versöhnen, für Jahre zerstritten sind. Manchmal haben sie keinen Sex miteinander, sie können nichts verzeihen, sie wollen sich nicht sehen und können sich nicht mehr leiden. Und irgendwann ist doch der Zeitpunkt erreicht bei dem sie sich wieder versöhnen können. Solange wir nicht zusammen leben, kann ich dich ertragen. Jedoch wenn wir den ganzen Tag zusammen verbrächten, hätten wir uns schon längst getötet. Du bist der Alleinherrscher über die Liebe. Du bevorzugst die Diktatur. Du frisst mich auf, du lässt mir keine Ruhe, du verschlingst mich. Du glaubst Liebe bedeutet dass zwei Menschen verschmelzen und miteinander eins werden und wissen nicht mehr was um sie herum geschieht. Du glaubst dass es Liebe ist wenn sich zwei Menschen ständig in die Augen schauen. Du treibst mich an meiner Grenzen. So gut wie jeden Tag sagst du mir ich sei nicht romantisch und ich werde wütend. Du hältst mir die Wange hin und du sagst: Schlage mich! Wer hat dir die Fußsohlen noch geküsst? Ich schlage zu und verwundert stellst du dir die Frage warum ich das getan habe. Ich heirate dich nicht weil du rot geworden bist als ich im Restaurant jemandem die Hand reichte. Du hast gesagt dass er dies nicht dürfe. Daraufhin erwiderte ich dass dies vielleicht in deinem Land so sein mag, aber bei mir ist es beleidigend dies nicht zu tun. Ich heirate dich nicht, weil ich keinen Selbstmord begehe. Nicht weil du siebzehn Jahre jünger bist als ich. Trotz alledem liebe ich dich wie verrückt.

Leave a Reply

