O păcătoasă perversă

Catchy

3 June 2017

Am citit recent un articol în limba engleză despre un tată care își punea pe genunchi fetița de doi ani și îi spunea că este o păcătoasă perversă (wicked sinner). El făcea asta ca să fie sigur că ea își înțelegea încă de mică propria natură depravată. Trebuia să înțeleagă cine este Dumnezeu și să-și înțeleagă propria situație disperată din care se putea salva doar prin acesta.

Și atunci mi-am amintit de o imagine din copilărie.

Eu și cu bunica mea, Magdalena, ne aflam în Bucovina la rudele ei. Nu mai știu dacă eram în Rădăuți sau în satul în care se născuse bunica mea, chiar din apropierea aceluiași oraș, dar ne aflam într-o casă de țară cu o curte imensă cu pomi. Nu știu ce vârstă aveam. Nu îmi mai pot aminti. Era, în orice caz, toamnă. Probabil că dacă aș suna-o pe mătușa mea, ea mi-ar spune cu exactitate când a avut loc această călătorie a mea împreună cu bunica.

Continuare…

Leave a Reply

