“Să iubești bărbatul greșit te poate distruge”

Catchy
8 June 2017

Dintre toate buclucurile în care am intrat eu – și de felul meu sunt foarte inventivă -, să mă încurc cu un bărbat care nu știe ce vrea a fost cel mai rău. Bun, cică artiștii sunt suflete torturate care n-au pace și nici nu doresc să și-o găsească, pentru că le distruge creativitatea. Ei au nevoie de stimuli, de dramă, de conflict, de gălăgie, dar adevărul este că îmi doresc liniștea ca pe aer. Când am început să scriu o nuvelă, cu un an și ceva în urmă, am început așa: Să iubești bărbatul greșit te poate distruge.

Apoi am șters asta pentru că mă durea prea tare. Adevărurile nu poți să le admiți decât când toată tărășenia a luat sfârșit. Când nu mai doare. Când durerea amenință să te înghită cu totul, mai bine taci. Te disociezi, refuzi să recunoști, te ascunzi. Refuzi realitatea. Te apuci să te minți pe tine până trece totul. Îți creezi o realitate mincinoasă până când ea devine adevăr. Când devine adevăr, îi întinzi un trandafir galben bărbatului care te-a trecut prin iad și îi spui: Rămâi cu mă-ta.

Flori nu-i pui unui bărbat decât pe mormânt. Continuare…

Leave a Reply

